czwartek, 31 stycznia 2013

Nowy czlonek rodziny i wyroznienie.

Moj niebyt byl nastepstwem niezbyt dobrego nastroju, calkowitego braku weny tworczej i ochoty na cokolwiek. Wiem, taki paskudny marazm, zdawaloby sie jesienny, a jednak mnie wciaz trzyma. Nowy Rok rozpoczelam w nastroju wyzej opisanym i teraz obawiam sie, ze caly rok taki bedzie. Pierwsze promyki slonca wpadajace w nasze okna, swieze rzeskie, juz prawie wiosenne powietrze powoli zmieniaja myslenie i gdzies w srodku budzi sie chec do zycia.
A teraz jeszcze te spacerki, ktore staly sie obowiazkowe za sprawa naszego nowego czlonka rodziny, naszego nowego malego przyjaciela- Bruna.
Bruno to czteromiesieczny szczeniak rasy syberian husky, w ktorym zakochalismy sie od pierwszego wejrzenia i w taki oto sposob zamieszkal w naszym domu i juz w naszych sercach.



Jakis czas temu otrzymalam moje pierwsze wyroznienie od Beaty z bloga Aniol...i cala reszta. Serdecznie dziekuje za nie, bardzo sie ciesze, ze komus podobaja sie moje prace i to, co robie.
Zasady przyjecia wyroznienia polegaja na odpowiedzeniu na kilka pytan i wytypowaniu kolejnych osob do wyroznienia.
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."

Oto pytania Beaty i moje odpowiedzi:

1. Jaki jest kolor Twoich oczu?
Zielony.
2. Czy jadasz czasem chleb z maslem i czosnkiem?
Czasem mi sie zdarza, szczegolnie kiedy lapie mnie przeziebienie.
3.Czy lubisz i zbierasz anioly?
Uwielbiam anioly, szyje rozne, z pomoca meza robie z drewna. A co do zbierania, mam kilkanascie, jednak wiekszosc to prezenty. Sama raczej rzadko kupuje.
4. Czy jestes wrazliwa?
Chyba za bardzo, ostatnio pytalam meza czy to wada czy zaleta. Czasem ciezko z ta nadmierna wrazliwoscia zyc.
5. Czy chodzisz na spacery?
Jak pisalam w poscie wyzej, teraz to obowiazek, Bruno wymaga 6 spacerow dziennie. To chyba dobrze dla naszego zdrowia i figury(ha, ha)
6. Co myslisz o mundurkach szkolnych dla dzieci?
Pomysl doskonaly w miom mniemaniu, wszystkie dzieciaki sa rowne.
7. Jakim kolorem lakieru malujesz paznokcie?
Niestety albo "stety" ten temat jest mi obcy, nie maluje paznokci( no i jeszcze sie zrymowalo, a ja za rymami nie przepadam)
8.Pijesz kawe rozpuszczalna, sypana czy z expresu?
Kawa to moje hobby, tak sie zawsze smieje. W zyciu moim rodzaje pitej przeze mnie kawy nastepuja falowo. Najpierw byla tylko i wylacznie kawa sypana, bez mleka i cukru. Pozniej juz mleko do niej doszlo. Kolejny etap to rozpuszczalna z mlekiem i teraz tego sie trzymam. Mam jednak plan kupic sobie mlynek i mielic kawe bezposrednio przed zaparzeniem, wtedy to dopiero kawa-ten zapach w calym domu.
9. Masz prawo jazdy?
Niestety w tej kwestii jestem uposledzona w stopniu glebokim, ale gdzies w srodku wciaz mam nadzieje, ze to sie zmieni.
10. Ufasz ludziom czy raczej jestes ostrozna?
Roznie to bywa.
11.Z jakim nadzieniem lubisz paczki?
Maniaczka paczkow raczej nie jestem, ale jesli juz to bydyn preferuje.Jedyne paczki, ktorych nigdy bym nie odmowila, to te pieczone kiedys przez Babcie Marysie. Niebo w gebie.


Teraz zgodnie z zasadami powinnam nominowac 11 blogow do tego wyroznienia. I tu zaczyna sie problem. To wyroznienie przyznaje sie blogom z niewielka iloscia obserwatorow. Jednak ja ogladam takich blogow niezbyt wiele. Dlatego tez nagne troche zasade i ogranicze sie do wyroznienia tylko kilku:

1. magdalena-secretgarden.blogspot.co. uk
2. elinaart.blogspot.co.uk
3. marzeniawszufladzie. blogspot.co.uk

 Wiem uboga ta moja lista, ale nie obserwuje innych blogow  z nieliczna grupa obserwatorow, a nie chce wyszukiwac w internecie tylko po to, aby kogos wytypowac. To stwierdzenie niewielka ilosc obserwatorow tez roznie mozna rozumiec, bo niewielka ilosc to mam ja- tylko 7 albo az 7 znamienitych gosci. Mam nadzieje, ze wytypowane przeze mnie kolezanki nie poczuja sie urazone, gdyz obserwatorow ich blogow jest znacznie wiecej.

A oto moje pytania:
1. Wakacje w kurorcie czy w namiocie?
2. Film czy ksiazka?
3. Chleb pszenny bialy, zytni czy razowy?
4. Wino biale czy czerwone?
5. Pies czy kot?
6. Leczenie antybiotykiem czy metodami naturalnymi?
7. Ubranie modne czy wygodne?
8. Byc czy miec?
9. Czy jestes osoba uczciwa?
10. Twoja praca to przyjemnosc czy przymus?
11. Czy lubisz jezdzic rowerem?


Jeszcze raz serdecznie dziekuje Beatce i zapraszam wytypowane kolezanki do zabawy.
Pozdrawiam w ten piekny prawie juz wiosna pachnacy dzien.
Pola i Bruno.



2 komentarze:

  1. Piesia juz poznalismy:) Dziekuje za wyroznienie pozwol ze na pytania odpowiem na priv. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kawke z mleczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, że wróciłaś, ostatnio myślałam o Tobie (odezwe się mejlem0. Piesio przesłodki - ale 6 spacerów dziennie to nie dla mnie, nie teraz, ale w Polsce psa napewno będziemy mieli. Dziękuję za udział w zabaie w wyróżnienia. Weny twórczej życzę jak najwięcej i szyj, szyj, szyj te swoje anioły bo robisz to fantastycznie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń