niedziela, 19 sierpnia 2012

Pocztówka z wakacji. Część 2

I znów jestem. Wieczór, a właściwie już noc. Dzieci śpią, a ja mam chwilę, aby pokazać kolejne miejsce naszych wakacji. Pojechaliśmy sami, we dwoje, tylko ja i D. Nareszcie upragniona chwila, żeby pobyć tylko razem. Dzieci zostały pod opieką "dziadków" czyli pod doskonałą opieką. Miały zapewnione mnóstwo atrakcji, więc mniejsze wyrzuty sumienia z naszej strony. Dzięki Wam bardzo za opiekę nad naszymi dziećmi i za tę naszą chwilę "wolności".
Nasza wycieczka była kilkuetapowa. Pierwszym odwiedzonym miejscem była przepiękna Praga.
Zawsze marzyłam po cichu o Pradze, i spełniło się. Cudowne miasto, bogactwo architektury urzekło mnie najbardziej. Zobaczcie sami, choć zdjęcia nie są odzwierciedleniem rzeczywistości (kiepski ze mnie fotograf).
























Niezliczona ilość cudownych uliczek, przepełnionych zapachem regionalnej kuchni, tysiącem turystów pragnących oglądać, próbować i poznawać.








   Praga nocą?!..................................................




Dobrej nocy.
Pola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz